Gå till innehåll

Hur gör man en program skiva?


Gäst rebom

Recommended Posts

Jag har funderat på att göra en egen CD eller DVD=)

jag har några clipp som jag har själv filmat och mycket kort ,nu tänkte jag kanske kan göra så att när jag bränner dem typ som film och foto och massa andra program så kanske sratras en sida med typ tre flikar

*Film

*Foto

*Program

så kan man välja vad man vill se elle göra,men nu kommer stora frågan vad ska jag börja med och vad är det jag behöver typ program?

bästa exempel är typ som en windows cd eller word cd eller vanlig dvd film.

har du någon tips eller länk till en galen som jag så snälla skicka mig det

tacksam för all svar :'(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men det kan jag fixa men med dem kan man inte fixa program då allså typ photoshop eller word så när skivan är igån kommer det upp en ruta där det står installera word eller photoshop dem är .exe och inte film eller foto?!!

hur gör man då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag missförstod dig lite tidigare...

Du kan göra det du vill :D

Det är ett ganska gammalt prog, dansk tillverkare det kanske finns uppdaterat.

Hursomhelst ska jag leta igenom gömmorna och lägger in en "edit" med namn och adress när jag hittat det.

Funkar kanon...

Edit:

http://www.ingmar.dk/default.asp Programmet heter CDPortal och är gratis. Man måste registrera sig för att få licensnyckel. Det finns svenskt språkalternativ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1000tack=)

ska testa det..

men den var för enkelt och jag jag behöver lite mer knappar mm och sen har jag laggt in koden men den tröga pro fattar inte den säger ändå regga den?!!!!

jag har funderat att om jag hittar lite mer avancerat program ska göra om min windows xp skiva bara för skoj skull=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...