Gå till innehåll

Vista gratis


Japanmannen

Recommended Posts

Stockholms Centralstation måndag 29 januari:

Måndag 29 januari klockan 17.00 slår vi upp portarna för

Wow-hallen på Stockholms centralstation.Här finns datorerna, telefonerna och mjukvaran du aldrig sett förut. Här finns de senaste lösningarna. Testa själv. Kläm och känn. Tävla & vinn. Ställ frågor till experterna. Bli uppdaterad. Kom till öppningsceremonin och bli en av dem som får med dig programvaran hem, i en numrerad box signerad av Bill Gates.

http://www.microsoft.com/sverige/windowsvi...alen/index.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stockholms Centralstation måndag 29 januari:

Måndag 29 januari klockan 17.00 slår vi upp portarna för

Wow-hallen på Stockholms centralstation.Här finns datorerna, telefonerna och mjukvaran du aldrig sett förut. Här finns de senaste lösningarna. Testa själv. Kläm och känn. Tävla & vinn. Ställ frågor till experterna. Bli uppdaterad. Kom till öppningsceremonin och bli en av dem som får med dig programvaran hem, i en numrerad box signerad av Bill Gates.

http://www.microsoft.com/sverige/windowsvi...alen/index.html

Ja, det är ju mycket att sträva efter...

Kommer undvika Centralen så gott det går den 29:e... ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar gärna en oxå :-)

Har den första Win95:an, disketter för uppgradering från win3.11

Delades ut av Microsoft en gång i tiden.  Vågade inte testa :-(

Tyvärr är boxen öppnad. Men ändå en raritet :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från Stockholms Centralstation och den officiella Vista-lanseringen I Sverige.

Jag hade turen att få den sista kupongen för att få ett Bill Gates signerat exemplar av Windows Vista Ultimate Edition.  ;D

Gissa om jag höll hårt om Vista-boxen i T-banan hem?

Wow!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från Stockholms Centralstation och den officiella Vista-lanseringen I Sverige.

Jag hade turen att få den sista kupongen för att få ett Bill Gates signerat exemplar av Windows Vista™ Ultimate Edition.  ;D

Gissa om jag höll hårt om Vista-boxen i T-banan hem?

Wow!

Grattis Max!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Japanmannen! Har ett par frågor jag hoppas kunna få svar på av dig! :)

Vad fick du betala för det kalaset samt om den innehåller både 32 bitars och 64 bitars versionen av Windows Vista?

Jag betalade ingenting, utan var en av 40 lyckliga som fick en gratis licens. Boxen innehåller både 32- och 64-bit av Ultimate Edition enligt tryckt info. Jag har inte öppnat boxen ännu, så jag vet inte om det är två DVD:n eller om man kan välja under installationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Japanmannen! Har ett par frågor jag hoppas kunna få svar på av dig! :)

Vad fick du betala för det kalaset samt om den innehåller både 32 bitars och 64 bitars versionen av Windows Vista?

Jag betalade ingenting, utan var en av 40 lyckliga som fick en gratis licens. Boxen innehåller både 32- och 64-bit av Ultimate Edition enligt tryckt info. Jag har inte öppnat boxen ännu, så jag vet inte om det är två DVD:n eller om man kan välja under installationen.

SE TILL ATT ÖPPNA DÅ! :P Hade jag haft boxen hemma hade det tagit ca 3 min för mig att stoppa in DVD:n i datorn! :P hehe... Fan avundsjuk vill med få en Vista Ulitmate retail gratis! :( Blir la till att köpa imorgon ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...