tokar86a Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Hej Är det någon som vet någon bra MP3 recorder Som funkar att spela in med i Vista när man lysnar på Webbradio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted February 14, 2007 Author Share Posted February 14, 2007 är det ingen som vet något bra program? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted February 24, 2007 Author Share Posted February 24, 2007 Fins det inget bra program så att man kan spela in musik som man lysnar på webbradio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Prövat att googla? Kommer hundratals av alternativ när man söker på "Mp3 Recorder" Spela in melodifestivalen eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted February 24, 2007 Author Share Posted February 24, 2007 Jag har redan provat att söka på gooogle men jag hitar ingen som funkar det är därför jag hör efter här. Ja det kan vara melodifestvilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted April 1, 2007 Author Share Posted April 1, 2007 Inget som vet vart man kan få tag på ett sådant program? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ado Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 kanske cool edit ir adobe audition inte säker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Kolla om detta är något att ha... http://www.windowsmarketplace.com/details....;itemid=3101996 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Har du prövat med Screamer radio? Alldeles utmärkt för att spela in webbradio med. www.screamer-radio.com är adressen. Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 Ja vist kan det funka men jag vill ha en separat Live recorder. Finsn det ingen sådan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted May 1, 2007 Author Share Posted May 1, 2007 Finns det ingen som använder något sånt? Finns det något annat ställe man kan fråga om det här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts