Gå till innehåll

Ramminnesfel.


Recommended Posts

Har två ramminnen som är 333mhz (SIW system info) rapporterar 200mhz, är något förvirrad, Everest rapporterar inte mhz överhuvudtaget. Någon med förslag på vad göra? tacksam för all tänkbar hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger samma sak, behöver du närmare uppgifter hoppas jag du kan lära mig att kopiera dom hit, eller att du specificerar vad du behöver.

Du kan bifoga bild på Memory och SPD.

För att göra detta klickar du på Fler alternativ, precis under rutan där du skriver din text. Sedan klickar du på Browse och navigerar till där bilden/bilderna finns sparade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur sparar jag bilderna på cpu-z.

Tryck kommandot Alt+PrtScn (PrtScn= Print Screen). Alt-knappen innebär att man tar skärmdumpen på det aktiva fönstret, vilket i ditt fall då är CPU-Z och fliken Memory. Trycker man inte Alt, så blir det en skärmdump på hela skrivbordet.

Starta Paint och klistra in. Först från den ena fliken, sedan nästa i samma Paint och lägg bilderna bredvid varandra. Jag brukar spara i formatet .png. Spara sedan någonstans på hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...