Grooge Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Har två ramminnen som är 333mhz (SIW system info) rapporterar 200mhz, är något förvirrad, Everest rapporterar inte mhz överhuvudtaget. Någon med förslag på vad göra? tacksam för all tänkbar hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Vad säger CPU-Z? (Flikarna Memory och SPD). http://www.cpuid.com/cpuz.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Säger samma sak, behöver du närmare uppgifter hoppas jag du kan lära mig att kopiera dom hit, eller att du specificerar vad du behöver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Säger samma sak, behöver du närmare uppgifter hoppas jag du kan lära mig att kopiera dom hit, eller att du specificerar vad du behöver. Du kan bifoga bild på Memory och SPD. För att göra detta klickar du på Fler alternativ, precis under rutan där du skriver din text. Sedan klickar du på Browse och navigerar till där bilden/bilderna finns sparade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Hur sparar jag bilderna på cpu-z. Ny på det här ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Hur sparar jag bilderna på cpu-z. Tryck kommandot Alt+PrtScn (PrtScn= Print Screen). Alt-knappen innebär att man tar skärmdumpen på det aktiva fönstret, vilket i ditt fall då är CPU-Z och fliken Memory. Trycker man inte Alt, så blir det en skärmdump på hela skrivbordet. Starta Paint och klistra in. Först från den ena fliken, sedan nästa i samma Paint och lägg bilderna bredvid varandra. Jag brukar spara i formatet .png. Spara sedan någonstans på hårddisken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Hoppas det blev rätt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts