Gå till innehåll

problem med musen!


Recommended Posts

har problem med min trådlösa mus en a4tech det är så att när klickar /dubbelklickar nåt på datorn så kommer allt 2 gånger om vilket är irriterande. detta problem dök då efter man laddat uppdatering från winupdate har tagit bort det uppdatering men ändå hjälper det inte vad ska man göra så att om klickar på nåt inte kommer 2 ggr om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skrev upp det i början när jag började fråga. har en a4tech ps2 kontakt har haft i xx antal år och har fungerat felfritt ända tills winupdate dagen  har avinstallerat  updateringen men ingen skillnad  har testat med en annan mus med sladd och samma sak där med :s har winxp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade inte drivrutinerna när det började så jag trodde det var det först så jag installerade drivrutinerna till musen från a4tech men blev samma problem där med så nu vet man inte vad man ska ta sig till är ganska irriterande ju ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va de den musen du använde när du installerade om?

:)

ja musen är densamma har haft det i några år och funkat felfritt tills nu...

Vad händer vid enkelklick?

Kanske en ändring i inställningarna som gjorts?

vid enkelklickning så blir den en dubbelklickning ..

det är inga ändringar i inställningarna  har som sagt installerat hela mitt xp och fortfarande samma fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...