Jump to content

söker ett speciellt kommando

fotbollsprffset

Recommended Posts

hej på er

jag undrar om det är någon utav er som vet vilket kommando man skriver in under start sen kör. så man bara återställer xp system filerna. jag har råkat plockat väck några viktiga system filer och vill återställa detta utan att behöva lägga om xp på nytt

tacksam för snabbt svar

mvh: tommy

Funkar det inte med att göra en vanlig systemåterställning då? ???

Annars har du har ett verktyg för att kontrollera och återställa systemfilerna men jag är osäker på om det fungerar om du har plockat bort dom helt.

Kommandot för att köra systemfilechecker är: sfc /scannow

Du kommer att behöva xp-installationsskivan för detta. 

hej.

är det nån som har länken till gudien hur man återställer microsoft windows xp pro genom återställnings konsollen? jag kommer bara in i den när jag tycker på R i installations programet för microsoft windows xp pro.

jag är inte van vid att repera en windows xp version via återställnings konsollen.

hej.

är det nån som har länken till gudien hur man återställer microsoft windows xp pro genom återställnings konsollen? jag kommer bara in i den när jag tycker på R i installations programet för microsoft windows xp pro.

jag är inte van vid att repera en windows xp version via återställnings konsollen.

Är det denna du söker?

http://support.microsoft.com/kb/314058/sv