Jump to content

Inga uppdateringar till XP om ett år?

bogöte
 Share

Recommended Posts

Hej  Jag ska köpa en ny bärbar och det finns bara Vista installerat men vill helst ha XP så jag frågade en säljare efter XP och han påstod att man inte ska köpa XP eftersom det kommer att försvinna och att det inte kommer att finnas uppdateringar till det om ett år stämmer det ???

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Hej  Jag ska köpa en ny bärbar och det finns bara Vista installerat men vill helst ha XP så jag frågade en

säljare efter XP och han påstod att man inte ska köpa XP eftersom det kommer att försvinna och att det

inte kommer att finnas uppdateringar till det om ett år stämmer det?

Typiskt skitsnack från krämare som bara är intresserade av att sälja, inte intresserad av service.

Minsta motståndets lag kallas det visst...  :-

Typiskt skitsnack från krämare som bara är intresserade av att sälja, inte intresserad av service.

Minsta motståndets lag kallas det visst...  :-

Instämmer!!!  Vill du ha en burk med XP?.....kräv att få det! Den återförsäljare som inte vill leverera, skall man inte gynna, gå någon annanstans, där man ger dig vad du vill ha! Windows XP får, enligt Microsofts egna direktiv, säljas t.om den 30:e Juni 2008, och kommer att uppdateras säkert ytterligare 5 år.