kinget Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Hej alla! Vore kanon om någon kunde ladda upp de nya ljudscheman (plural, någon?) som släpptes till Ultimate Sp1! Sitter på Home Premium, och skulle åtminstonde vilja höra dem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 De är väldigt intetsägande... både "Extras Glas" och "Extras Pärla" så inget att hetsa upp sig över. :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2008 Author Share Posted April 24, 2008 De är väldigt intetsägande...både "Extras Glas" och "Extras Pärla" så inget att hetsa upp sig över. :- Hrrmm, så reaktionen blir INTE "åhh vafan var det där för nåt?" om man hör ljuden från rummet intill? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Hrrmm, så reaktionen blir INTE "åhh vafan var det där för nåt?" om man hör ljuden från rummet intill? nej... mera typ... vem var det som släppte sig :-[ Det var tider det... när Windows 98 hade jungeltemat... :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Man är så van vid Vista orginal-ljud nu... man undrar hellre "-vad fanken är det nu som är fel?". Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Trodde inte det fanns folk som stod ut med allt detta oljud, och verkligen låter det vara påslaget! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Jag tror de lider i tysthet för att de är för lata för att stänga av det. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2008 Author Share Posted April 24, 2008 Nja, för min del är det gammal vana. 1. Jag vaknar 2. Jag sätter på kaffet 3. Sätter på datorn 4. Gå på toa Och medans jag står där på morgonkvisten så hör jag Vista soundet som sker precis innan "välkomstskärmen". *daadaadada" : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Nu har jag fixat fram länkarna till båda Vista versionerna... (7,77MB & 7.75 MB) Vista x64: http://www.download.windowsupdate.com/msdo...4194bf1fe67.exe Vista x86: http://www.download.windowsupdate.com/msdo...fe3566cc083.exe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts