Mattiz Posted May 5, 2008 Posted May 5, 2008 Tja! Laddade ner SP3 via länken och dubbelklickade. Filer extraherades men sedan tycks inget mer hända. Några tips om huruvida jag gör något fel.. Ämnet redigerat av Mickilina, har förtydligat ämnet/rubriken Quote
e-son Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Tja! Laddade ner SP3 via länken och dubbelklickade. Filer extraherades men sedan tycks inget mer hända.Några tips om huruvida jag gör något fel.. Inga fel i det du beskriver i alla fall! Kan möjligen ha blivit en misslyckad nedladdning. Ladda ner en ny och försök igen! Quote
Mattiz Posted May 6, 2008 Author Posted May 6, 2008 Kanske jag ska ladda ner på nytt då. MEN, hur ser man att man verkligen lyckats med installationen. Om jag kollar systemegenskaper så står det alltså fortfarande SP2.. Quote
e-son Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Kanske jag ska ladda ner på nytt då. MEN, hur ser man att man verkligen lyckats med installationen. Om jag kollar systemegenskaper så står det alltså fortfarande SP2.. Du ser när det lyckas.... utan tvekan! Det skall stå SP3 i systemegenskaper när det är klart! Quote
Mickilina Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Du ser också: Kontrollpanelen -> Lägg till/Ta bort när du scrollar tillräckligt långt ner Windows XP Service Pack 3 Quote
Landsfiskalen Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Om du har slö dator kanske de tar lite längre tid. Den ska ju säkerhetskopiera o greja. Men stäng av, ev avinstallera program som autostartar, så går de nog lättare. Och en sväng me CCleaner först. The instruktions. http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=8845.0 Download. http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ Quote
waxinator Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Inga fel i det du beskriver i alla fall! Kan möjligen ha blivit en misslyckad nedladdning. Ladda ner en ny och försök igen! Filens storlek på disk är 313 018 kB Enligt dess Egenskaper är den 305 MB (320 529 448 byte) Quote
Mattiz Posted May 6, 2008 Author Posted May 6, 2008 Tja igen.. Jippi, nu är man med SP 3. Gjorde som ni rådde, laddade upp på nytt och då funkade allt. Måste ha hoppat över själva installationen tidigare. Lite mysko ändå eftersom slipstreamingen fungerade.. Quote
Recommended Posts