rt-head Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 efter att jag installeart servicepack 3 vill den inte installera uppdateringar som den föreslår....den hämtar hem men installerar inte???????? vad gör man? tacksam för tips!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Du kan prova med den här updatefixen.... bara ladda ner, dubbelklicka på den, och starta om burken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 När man klickar på updatefixen kommer man ju in på Alltomxps innloggningssida ?????? Vad betyder det ???? LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 När man klickar på updatefixen kommer man ju in på Alltomxps innloggningssida ??????Vad betyder det ???? LB Skojar du?.... du skall få upp filhämtningsdialogen.... alltså kör/spara! Det är en länk till samma fix som jag laddade upp i en tidigare tråd. http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g78936#msg78936 Edit: Du var nog inte inloggad på forumet när du försökte! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Nej jag skojar inte. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Hej igen.Nu när jag provade kom det fram, kör spara etc. Ha det så bra LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts