Gå till innehåll

Problem med ljudkortet


Recommended Posts

Berätta hellre vad du har för problem så kan vi snabbare hjälpa dig. Grabbarna som sitter här kan det mesta. Det vi alla inte vet, vill ingen annan veta heller. Typ... ;D

Kan gissa mig till att du har problrem med ljudkortet i din dator? Vad är det för dator? Märkesdator eller hemma bygge? Inbyggt ljudkort eller externt (typ PCI)? Saknas drivrutiner eller nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej alltså det är min bror som har en dator som är ihop plock och på senaste tiden har han haft problem med massa spyware/trojer och skit och sen nu har hans ljudkort sluta fungera bara. Söker vi med CCleaner,Antispywaredoctor, Spyware Doctor eller Ad-Aware så hittar den bara Cookies. Ljudkortet är av typen Sound Blaster Augility nått sånt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej alltså det är min bror som har en dator som är ihop plock och på senaste tiden har han haft problem med massa spyware/trojer och **** och sen nu har hans ljudkort sluta fungera bara. Söker vi med CCleaner,Antispywaredoctor, Spyware Doctor eller Ad-Aware så hittar den bara Cookies. Ljudkortet är av typen Sound Blaster Augility nått sånt..

Ljudkortet är nog inte det jag först skulle försöka att på ordning på om det vore min dator Om det fortfarande är problem med massa spyware/trojer och ****, följ instruktionerna på denna sida: http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=6306.0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...