DAson Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Har en fråga angående Firefox 3 på hur man sorterar efter namn i Bokmärken i Firefox 3? Ska väl finnas sortera efter namn i Bokmärkeslistan, Någon som vet hur. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Förut kunde man högerklicka var som helst i bokmärkeslistan och välja Sortera. Numera måste man högerklicka på den folder som man vill sortera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 Nu ligger inte dessa Bokmärken i mappar som du har men dessa ligger löst i listan. Men jag kanske ska lägga de bokmärken jag har i olika mappar så då kan jag sortera efter namn. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Jag har för mig att man kan högerklicka på alternativet "Ordna Bokmärken..." och så blir allt sorterat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 I ff3, öppna "ordna bokmärken", tryck plustecknet på vänster fält "Bokmärken-meny" så att alla visas i höger fält. Högerklicka "Bokmärken-meny" i vänster fält och välj "Ordna efter namn". Stäng, och inspektera dina bokmärken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Då gör du enklast som Olivier skriver men högerklicka på raden och välj Ordna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts