DAson Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 (edited) Har en fråga som jag säkert får många svar på kan jag ha 4 GB minne som jag har i XP i Win7 Pre Beta? I Vista kan jag ha max 2 GB Ram i XP 3 GB Ram. Är det någon som vet mer så är alla svar vålkomna. //DAson Edited June 15, 2011 by DAson Quote
nodo Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 Jag hade W7an på min notebook med 3 gig och den visade det i alla fall, där man kan se det. Har en fråga som jag säkert får mpnga svar på kan jag ha 4 GB minne som jag har i XP i Win7 Pre Beta? I Vista kan jag ha max 2 GB Ram i XP 3 GB Ram. Är det någon som vet mer så är alla svar vålkomna. //DAson Quote
Guest Naturguiden Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 Har en fråga som jag säkert får mpnga svar på kan jag ha 4 GB minne som jag har i XP i Win7 Pre Beta? I Vista kan jag ha max 2 GB Ram i XP 3 GB Ram. Är det någon som vet mer så är alla svar vålkomna. //DAson Max 2 Gb ram i vista question? Då är det nog din dators moderkort som säger stopp Nu är det väl någon som hoppar på mig istället... ??? Quote
Andreas Stenhall Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 Du ska kunna ha 4GB i alla OS. Om inte så är det en bugg någonstans. Quote
Rebom Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Har en fråga som jag säkert får mpnga svar på kan jag ha 4 GB minne som jag har i XP i Win7 Pre Beta? I Vista kan jag ha max 2 GB Ram i XP 3 GB Ram. Är det någon som vet mer så är alla svar vålkomna. //DAson Max 2 Gb ram i vista question? Då är det nog din dators moderkort som säger stopp Nu är det väl någon som hoppar på mig istället... ??? Nä du har rätt och ingen ska hoppa på farbror här inte Quote
patriot_chrille Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 Har själv 4GB så jag skulle tro att det skulle kunna gå med 3GB också vill man ha stöd för mer än 4GB är det Windows 7 x64 bitar som gäller kanske har fel Quote
Wheninrome Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Jag kör då med 4 Gb i W7 och den går som ett skållat ollon......kasta dig i väggen Vista.....W7 is the shit.... Quote
Recommended Posts