Gå till innehåll

Windows 7 - en stor lögn?


e-son

Recommended Posts

Gäst DimensionX

Men visst är det bra? Då kan ju ni som tycker är XP är bäst köra kvar på det och andra som gillar Linux kör på det. Vi som gillar W7 kan då få det för oss själva.. ;-)

Support till 2014 var det har jag för mig?

Kör på du. Var startmenyn bra? ;)

Eftersom jag kör 32-bitars W7 ser ju Startmenyn ut som i Vista och jag gillar ju den. Den klassiska har jag övergett, precis som XP och 3.11...

Ha så kul. :)

Själv kör jag nog det som fungerar ett tag till, i alla fall tills W7 fungerar lika bra som XP. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Själv kör jag helst me. Väldigt snabbt.

Men det fungerar inget vidare va. :D

ME var väl sämsta utgåvan av Windows vad jag kan minnas, buggig som attan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men visst är det bra? Då kan ju ni som tycker är XP är bäst köra kvar på det och andra som gillar Linux kör på det. Vi som gillar W7 kan då få det för oss själva.. ;-)

Support till 2014 var det har jag för mig?

Kör på du. Var startmenyn bra? ;)

Eftersom jag kör 32-bitars W7 ser ju Startmenyn ut som i Vista och jag gillar ju den. Den klassiska har jag övergett, precis som XP och 3.11...

Vadå? Ser startmenyn annorlunda ut i x64 utgåvan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå? Ser startmenyn annorlunda ut i x64 utgåvan?

Nej absolut inte, det är samma i x86 som i x64 om man låser upp den!

I så fall finns det två olika upplåsningar för på min x32-W7 hemma så är min Startmeny "identisk" med Vistas, medan Aktivitesfältet är upplåst.

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I så fall finns det två olika upplåsningar för på min x32-W7 hemma så är min Startmeny "identisk" med Vistas, medan Aktivitesfältet är upplåst.

/G

Min W7 menyn ser inte heller ut på samma sätt efter Upplåsning. Misstänker det är olika upplåsningar. Aktivitesfältet är däremot  upplåst även här. Start menyn ser nästan "identisk" ut med Vistas, enda skillnaden är att man kan pinna och får lite andra möjlighet om man högerklickar.

Annars är det ingen skillnad alls här heller. Jag ser att vissa har pilar efter vissa ikoner, något sådant har inte jag i min upplåsta W7 menyn. Se bild postat av stenis tidigare, de pilarna efter ikonerna.

index.php?action=dlattach;topic=14091.0;attach=5411;image

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...