Gå till innehåll

[LÖST] Defraggler bättre än Windows program?


Lasse B

Recommended Posts

En fråga, när man går in på CCleaner och kollar om man har någon uppdatering, så finns det Defraggler som man kan ladda hem.

Funkar den bättre än den som man så att säga har i datorn.

Packar den ihop filerna bättre än Windovs.

Är den att rekomendera ??

Är den på svenska ??

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Portabel innebär att programmet inte behöver installeras. Bara att packa upp zip-filen och köra! Det är ingen skillnad på programmet i sig. Svenska språkfilen lang-1053.dll medföljer programmet oavsett portabel eller installerad version.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, packar denna ihop filerna bättre än den man har på datorn ?

Jag vet inte. ;) Jag använder Defraggler för att snabbt analysera och sedan defragmentera fragmenterade filer. Sedan använder jag JkDefrag för att flytta omkring filerna så att de hamnar optimalt på disken. http://kessels.nl/JkDefrag/index.html Det behöver heller inte installeras. Inga menyer, inga knappar, bara att starta programmet och låta det jobba tills det meddelar att det är färdigt.

logo.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har båda programmen, men mest därför att jag gillar Piriform… 8) JkDefrag räcker egentligen. ;)

För JkDefrag är språkfrågan ovidkommande, eftersom det inte finns menyer eller knappar i det. ;)

Om du använder JkDefragGUI ihop med JkDefrag, som e-son föreslog, får du ett gränssnit med kanppar och menyer, och ja, det gränssnittet finns på svenska.

JkDefragGUI103.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...