Gå till innehåll

Photoshop CS4 i Windows 7?


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden

Får jag inte att fungera någon som har samma problem eller vad man skall säga

Man måste ha vista sp1 om maninstallerar ändå så blir installeringen fel och programmen går inte att öppna

Eller hur skall man göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Hur skulle jag ha gjort det jag följde ju det som stod på skärmen sedan stor det att jag skulle ha vista med sp1 eller xp med sp3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Photoshop CS4 fungerar fint i Windows 7. På skärmen att det inte stöder detta OS så klickar man sig bara vidare.

Om varför det inte fungerar för dig vet jag inte, ger det felmeddelande eller vägrar det bara att starta efter installationen.

Lite mer info tack om vi ska kunna hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Funkade fint att installera från Master Collection CS4 tillsammans med de flesta andra program som ingår i paketet. Valde bort bl.a Version Cue som någon varnat för eftersom jag ändå inte använder det. Enda speciella är det som redan nämnts att man fick klicka vidare på en ruta som varnade att detta Windows inte stöds. Jag har postat en lista på vilka Adobe program jag fått igång i forumtråden som behandlar just vad som funkar/inte funkar i Windows 7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag försökt med en hel massa olika PS CS4 med samma resultat. Tror ni att Lightroom 2kan störa PS? Lightroom och Bridge fungerade helt ok. Likaså Elements 7.

Det går ju att avinstallera ALLT, men man vill ju ha ett liv också.

Göran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...