Gå till innehåll

Nero spottar ut DVD skivor


grab

Recommended Posts

Hej ! Jag tänkte bränna två filmer ena med Iso.fil den andra med Avi.fil. Så fort jag trycker på bränn det ser ut att den läser snabbt och sen spottar ut dvd skiva provat med bägge dvd+ och-. Har Nero8. Går bra att bränna cd 700MB 80min. Menar Mp3 filer.Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte provade installera om nero till nero9 och det blir samma fel igen. Värkar att min DVD spelare känner inte av DVD skivor,fast jag updaterade allt som det gick. Den ska läsa av DVD skivor. Det e inte fel på nero eftersåm jag provade med alcohol 120% och det blir samma där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte provade installera om nero till nero9 och det blir samma fel igen. Värkar att min DVD spelare känner inte av DVD skivor,fast jag updaterade allt som det gick. Den ska läsa av DVD skivor. Det e inte fel på nero eftersåm jag provade med alcohol 120% och det blir samma där.

Har den fungerat tidigare, eller är den ny?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på dvd-enheten i utforskaren och välj Egenskaper / Maskinvara.... markera rätt dvd-enhet och välj Egenskaper / DVD-region.... kontrollera så den har regionstilldelning (Region 2). Troligen inget fel där... men för säkerhets skull!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på dvd-enheten i utforskaren och välj Egenskaper / Maskinvara.... markera rätt dvd-enhet och välj Egenskaper / DVD-region.... kontrollera så den har regionstilldelning (Region 2). Troligen inget fel där... men för säkerhets skull!

Har köpt DVD+R och brännt utan problem med alcohol 120% iso.filer och avi.filer med Burn4Free funkar utmärkt.Det gick inte med DVD +-RW skivor. Vet inte varför. Så det e bara att fortsätta med DVD +R skivor. Tack för all hjälp till alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...