Gå till innehåll

[LÖST] Gadgetproblem i Windows 7 beta 1


Rebom

Recommended Posts

Efter jag uppgraderade min Windows 7 till bete 1 så har gadget ingen kontakt med serven alltså dem fungerar offline och uppdateras inte  typ weather (Service not available in your regin) aktier gadget står (18 hrs ago) med röd text, har någon annan haft samma fel?

OBS jag har internet och allt annat fungerar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppgradering mellan betaversioner räknas sällan som en giltig uppgraderingsväg. Har du samma problem med en ren installation?

Har inte testat och installera om och har inte rört uac så det kan inte vara den som är felet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en bugg..o samma med taskbaren...

Hade eller har fortfarande lite fel eller det kan vara jätte stort fel, taskbaren kraschar lite då och då men ingen fel med gadget utan den kom med uppgraderingen av bete1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter jag uppgraderade min Windows 7 till bete 1 så har gadget ingen kontakt med serven alltså dem fungerar offline och uppdateras inte  typ weather (Service not available in your regin) aktier gadget står (18 hrs ago) med röd text, har någon annan haft samma fel?

OBS jag har internet och allt annat fungerar bra.

Upgraderade från VAD exakt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter jag uppgraderade min Windows 7 till bete 1 så har gadget ingen kontakt med serven alltså dem fungerar offline och uppdateras inte  typ weather (Service not available in your regin) aktier gadget står (18 hrs ago) med röd text, har någon annan haft samma fel?

OBS jag har internet och allt annat fungerar bra.

Upgraderade från VAD exakt?

Från windows 7 bygge 6956.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...