Gå till innehåll

Nedladdning avbryts?


Wheninrome

Recommended Posts

Använd någon form av "Download Manager" då som kan återuppta en avbruten kopiering.

Alternativt hämta hem filen via torrent program.

(Laddar du ner via FireFox så verkar Filhämtaren kunna återuppta... testa!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använd någon form av "Download Manager" då som kan återuppta en avbruten kopiering.

Alternativt hämta hem filen via torrent program.

(Laddar du ner via FireFox så verkar Filhämtaren kunna återuppta... testa!)

Hej

Jo det var det jag gjorde. Använder FF3 men nedladdningen avbryts hela tiden efter ca 370 Mb och samma sak med IE7. Kanske överbelastning eller så f.t.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda ner via denna sida med ett Live-ID, typ hotmailadress, så får du en nyckel och hjälp att ladda ner via en manager. Nerladdningen skickas med nyckel till din hotmailadress. Du får verifiera din hotmailadress. Det funkade kanon med nedladdningshanteraren.

Klicka på Get the Beta så skickas du vidare.

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/default.aspx

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är detta ett skämt eller? Tror på allvar MS har stora problem med sina servrar nu. Följde länken där man skulle logga in med sitt Live-ID och sedan kom jag till en sida där man skulle regga sig o sen vidare till en söksajt där "betaexperience productkeys win7 32 enus default aspx" redan var inmatat och sedan händer inget mer??

Säga vad man vill men MS framstår mer och mer som ett dåligt skämt. Jag vet av erfarenhet att W7 är ett bra OS men varför skicka användarna runt på femtielva sidor innan man hittar........INGENTING????

Download managers fungerar inte eftersom när nedladdningen bryts så tolkas det som att den är klar och går således inte att starta om. möööööööh!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wheninrome!

Har du inte fått något mail, via din hotmail med instruktioner, det är där det hela startar, via mailet från MS. Du kommer då till en sida, där du får verifiera din mailadress. Vid nästa steg, får du ladda ner en hanterare, som tillfälligt installeras på din dator, via en aktivX. Detta funkade för mig under lördagseftermiddagen. Märkligt, jag undrar om du gjort rätt, men det vet du ju bara själv, eller så startar du om från mailet. Jag kollade och det går att göra samma sak igen om man så vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wheninrome!

Har du inte fått något mail, via din hotmail med instruktioner, det är där det hela startar, via mailet från MS. Du kommer då till en sida, där du får verifiera din mailadress. Vid nästa steg, får du ladda ner en hanterare, som tillfälligt installeras på din dator, via en aktivX. Detta funkade för mig under lördagseftermiddagen. Märkligt, jag undrar om du gjort rätt, men det vet du ju bara själv, eller så startar du om från mailet. Jag kollade och det går att göra samma sak igen om man så vill.

JO det stämmer som du säger, fast efter verifieringen så sker ingenting annat än att jag vidarebefordras till söksidan med den i ovan angivna texten. Har testat fler ggr nu men samma sak händer. Väldigt mysko m.a.o.

Bilden visar vilken sida jag hamnar på direkt efter verifieringen. Dock får jag en popruta som fråga om jag vill visa objekt som inte är tillförlitliga.

Uppdatering två minuter senare: Testar att göra FF3 till standard webbläsare och behöver jag berätta att det nu (troligen?) fungerar??? Jä*** MS-sk** alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wheninrome!

Något har tydligen gått snett. Vad jag läst, så skulle ju begränsningen på nycklar och nedladdningar hävas, alla som ville, skulle ges möjlighet att hämta hem betan. Kanske funkar det om några dagar igen, så ge inte upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wheninrome!

Något har tydligen gått snett. Vad jag läst, så skulle ju begränsningen på nycklar och nedladdningar hävas, alla som ville, skulle ges möjlighet att hämta hem betan. Kanske funkar det om några dagar igen, så ge inte upp.

Jag har löst det nu. Vet int evad det var för fel men ibland kom man till sidan där man kunde ladda ner active-x och ibland inte. Verkar som om servern har fullt upp och inte hittar sidan vissa ggr. Har just installat på VM Ware så jag ska se vad som förbättrats sen prebetan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...