Gå till innehåll

Blir de inget mer i W7?


Landsfiskalen

Recommended Posts

Om ja fatta de rätt, när ja läste nyhetsbrevet, från alltomxp, blir de inget mer nytt i Windows 7?

Vill ju inte byta bort mina XP mappar, med bakgrundsbilder. :P

Och så är de den där rutan "Windows Color and Apperance" Den stämmer inte. De blir helt konstigt när man ändrar där. Fx Window. Ändra svart till vitt och vitt till svart. Borde bli ett fönster med svart bakgrund och vit text. Istället ändras färgerna på fel ställen, så man inte ser nånting.

Dom måste ju fixa detta. :P:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är såklart frivilligt om man vill hoppa över eller inte. Tycker man XP fyller ens behov perfekt så finns det ingen anledning att byta. Själv tycker jag dock W7 känns väldigt positivt som den är i nuläget och ser det som ett klockrent drag att fokusera på att optimera det som är.

Kommer bara på 2 saker jag saknar och de skulle på sätt och vis kunna smyga med under optimering. Nämligen att Utforskarens vänster kolumn och statusfält inte är/uppför sig exakt som i XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ju inte byta bort mina XP mappar, med bakgrundsbilder. :P

Då måste jag säga att du har inte läst på mycket, du kan inte genföra xp med win7 och BARA mappar och bakgrundsbilder? jag tror att du har nog installerat Norrländska Windows och inte Windows 7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...