Silenz Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Någon som vågar sig på en gissning när Win 7 släpps? Finns någon site ang detta som man kan anse är pålitlig eller är det för tidigt ännu med gissningar osv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Någon som vågar sig på en gissning när Win 7 släpps? Finns någon site ang detta som man kan anse är pålitlig eller är det för tidigt ännu med gissningar osv? Bra idé.. vi gissar på.. 9/11 - 2009. Som en hyllning till WTC-offren. Flera bud? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Måste vara slutet av året eller i början av januari 2010? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Jag skulle tippa på att det blir klart i sommar och släpps i höst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Jag gissar 16/8-09 Då blir det 64 bitars för mig iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Det verkar iaf sjukt stabilt redan; sovlägen och allt fungerar helt smärtfritt och alla spel körs på full rulle utan minsta problem. Vad jag märker är det mest ytliga fel typ småbuggar i utseendet och lite fel i Explorern så den inte kan ansluta till FTP, men annars är det rock solid. Speciellt trådlösa nätverk fungerar klockrent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Bra idé.. vi gissar på.. 9/11 - 2009. Som en hyllning till WTC-offren.Flera bud? Om man vill förvirra folk med deras puckade datumformat så visst. Det har hänt annat det datumet som är minst lika viktigt att hedra folk för dessutom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Nu är det tydligen bygge 7025 som gäller. http://news.softpedia.com/news/Windows-7-B...00-102842.shtml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Någon som vågar sig på en gissning när Win 7 släpps? Finns någon site ang detta som man kan anse är pålitlig eller är det för tidigt ännu med gissningar osv? Klart man vågar sig på en gissning. 31 juli. Men om det sen är rätt eller fel är ju en annan fråga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grinders Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Gissar att svenska färdiga versionen släpps under december 2009 eller januari 2010 , precis som Vista. /grinders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Jag har deletat ett antal provokativa inlägg. Om det kommer flera, låser jag tråden. //Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Jag tror att Microsoft har bestämt sig för släppa Win7 samtidigt som bonden släpper korna på grönbetessläpp eller vad tror ni som är bonde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts