Gå till innehåll

PC Tools Internet Security 2009


Recommended Posts

PC Tools Internet Security 2009 finns som fullversion i nyaste nummret autav tidningen PC För Alla.

Jag använder mig i dag utav PC Tools Firewall 5, ThreatFire tillsammans med AVAST.

Någon som har ett omdöme ang. paketet "PC Tools Internet Security 2009"?

Bättre antivirus än AVAST home?

Övrigt skydd jag använder är Malwares AntiMalware, Spyware Blaste och Advandec System Care Pro etc.

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PC Tools Internet Security 2009 finns som fullversion i nyaste nummret autav tidningen PC För Alla.

Jag använder mig i dag utav PC Tools Firewall 5, ThreatFire tillsammans med AVAST.

Någon som har ett omdöme ang. paketet "PC Tools Internet Security 2009"?

Bättre antivirus än AVAST home?

Övrigt skydd jag använder är Malwares AntiMalware, Spyware Blaste och Advandec System Care Pro etc.

/Anderzzon

Om jag redan hade PC Tools gratisprogram, skulle jag slå till! PC Tools Internet Security 2009 tycks vara en höjdare. :)

Här kan du se hur det fungerar (del 1 av 5): http://se.youtube.com/watch?v=VFsIrPgzySw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
PC Tools Internet Security 2009 finns som fullversion i nyaste nummret autav tidningen PC För Alla.

Jag använder mig i dag utav PC Tools Firewall 5, ThreatFire tillsammans med AVAST.

Någon som har ett omdöme ang. paketet "PC Tools Internet Security 2009"?

Bättre antivirus än AVAST home?

Övrigt skydd jag använder är Malwares AntiMalware, Spyware Blaste och Advandec System Care Pro etc.

/Anderzzon

Fungerar klockrent....dock inte på x64-maskiner men just nu kör jag på Norton Internet Security 2009, äntligen har NISsarna (!) lyckats med ett bra program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis köpte tidningen och tog hem det till sin bärbara.

Verkar kräva en del resurser men i övrigt helt ok säkerhetspaket tycker han

Nej då....PTI kräver knappt något överhuvudtaget. Jag körde det på x86 Vista HP tidigare o det gick som bara den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...