Andreas Stenhall Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Försöker få fram den allmänna uppfattningen om Windows 7 jämfört med XP och Vista... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Saknar alternativet "Lika bra/dåligt" /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 (edited) Hej Stenis! Edit: Provade nu att rösta i båda alternativen och då fungerade det bra. Så glöm nedanstående Det går inte att rösta Får upp nedanstående meddelande Meddelande Tyvärr så har ett fel inträffat. Om du är osäker på hur du använder en funktioner eller inte vet varför detta meddelande dök upp vänligen kolla i hjälp-filerna för mer information. Information om felet: You did not choose a poll choice to vote against. Please go back and ensure you click on one of the radio buttons next to the choice you wish to vote for Användbara länkar * Återfå ett glömt lösenord * Registrera ett nytt konto * Hjälpdokumentationen * Kontakta forumadministratören Tillbaka MVH/Malou Edited February 1, 2009 by Malou Inlägget redigerat: Röstning fungerar om man röstar i båda alternativen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Svarade ja på bägge men har inte prövat Win 7 så mycket så jag är inte säker på min sak. Däremot tycker jag Vista har oförtjänt dåligt rykte. Jag har inte haft mer problem med Vista än Xp om jag jämför när bägge var nya snarare tvärtom. Efter Sp1 till Vista är det ju hur bra som helst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Saknar alternativet "Lika bra/dåligt"/G Om du absolut tycker att båda är exakt lika bra så får du ju så klart rösta på "Nej", eftersom du då inte tycker att Windows 7 är bättre! Logik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Jag kan inte rösta. Markerade ett alternativ i Vista-rutan. MeddelandeTyvärr så har ett fel inträffat. Om du är osäker på hur du använder en funktioner eller inte vet varför detta meddelande dök upp vänligen kolla i hjälp-filerna för mer information. Information om felet: You did not choose a poll choice to vote against. Please go back and ensure you click on one of the radio buttons next to the choice you wish to vote for Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Jag kan inte rösta. Markerade ett alternativ i Vista-rutan. Du kanske inte har rösträtt än! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Du kanske inte har rösträtt än! Måste man välja något i både XP och Vista? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Jag kan inte rösta. Markerade ett alternativ i Vista-rutan. Du måste rösta i båda frågorna, annars går det inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Om du absolut tycker att båda är exakt lika bra så får du ju så klart rösta på "Nej", eftersom du då inte tycker att Windows 7 är bättre!Logik? Det var så jag resonerade när jag röstade, men det får ju ändå inte fram alla nyanser. /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Det var så jag resonerade när jag röstade, men det får ju ändå inte fram alla nyanser./G Mm, ”Nej” kan betyda både lika bra och sämre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts