e-son Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Fences är ett, för mig nytt, smart sätt att organisera skrivbordsikonerna. Du kan dölja allihop när dom inte behövs, och får därmed ett rent fint skrivbord. Ett dubbelklick tar fram ikonerna igen, och dom ligger då grupperade efter dina egna önskemål, i lättöverskådliga halvt genomskinliga fönster. Titta på presentationsvideon som finns på hemsidan, så förstår du hur smart den här applikationen är! Det är nästan så jag blir sugen på att köra ut lite ikoner på skrivbordet igen. System Requirements ●Windows XP, Windows Vista, or Windows 7 ●On Vista and Windows 7, both 32bit and 64bit versions are supported. Läs mer och Ladda ner! Edited July 19, 2009 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Tack e-son! Nu får även jag städad skrivbord //Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Hm, jag har två ikoner nu… Blir det lättare att hålla reda på dem med Fences? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 Hm, jag har två ikoner nu Blir det lättare att hålla reda på dem med Fences? Kanske inte... men du kan dölja dom! Själv har jag inga ikoner alls, så här blir det tufft! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Påminner om KDE 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Fences är ett, för mig nytt, smart sätt att organisera skrivbordsikonerna. Du kan dölja allihop när dom inte behövs, och får därmed ett rent fint skrivbord. Ett dubbelklick tar fram ikonerna igen, och dom ligger då grupperade efter dina egna önskemål, i lättöverskådliga halvt genomskinliga fönster. Titta på presentationsvideon som finns på hemsidan, så förstår du hur smart den här applikationen är! Det är nästan så jag blir sugen på att köra ut lite ikoner på skrivbordet igen. Skitsmart e-son.. har provat många andra virituella dektopar osv.. men denna skall jag testa. Fråga.. nån som vet om jag backar upp "desktop", (kör vista) kommer allting med som ligger dolt eller öppet under "Fences" ändå? kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimar Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Verkar vara ett smart program! Måste vi pröva på Tackar för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 7, 2009 Author Share Posted October 7, 2009 (edited) Stardock Fences v1.0 RC released http://www.stardock.com/products/fences/index.asp Edited October 7, 2009 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 (edited) Jag har försökt ladda ner detta program men det går inte. Se mina bilder nedan, den tredje bilden har jag klickat på och ännu en ny bild kommer upp men ingen nedladdnings fil Hoppas på nedladdnings fil HJÄLP Edited October 17, 2010 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Jag har försökt ladda ner detta program men det går inte. Denna fungerar för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Jag får upp denna bild sedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Jag får upp denna bild sedan Samma här och efter några sekunder kan jag hämta filen, genom att högerklicka på Informationsfönstret (den gula raden) och välja Hämta filen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 TACK så mycket, nu har jag "staket" på mitt skrivbord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts