Lasse B Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) En fråga. Har under en längre tid haft Comhem bredband, men på grund av en massa strul och usel support har jag funderat på att byta. Har någon erfarenhet av bredbandsbolaget ?? I så fall tacksam för synpunkter. Lasse Edited February 19, 2009 by Malou Tråden flyttad till => Nätverk, internet och bredband <= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Hej Lasse B! Jag bytte till BBB för ca två år sedan och har inte ångrat en stund. Mina erfarenheter är bara positiva på alla sätt. //Mickilina Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Jo jag har haft BBB i 5-6 år och det funkar bra, de enstaka fel jag haft har supporten fixat galant. Ingen skillnad heller efter att Telenor köpte BBB. Byter just i dagarna så att jag även har Telefoni via Telenor/BBB..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogerty4evr Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Jag har haft BBB i 4-5 år. Det har väl varit under den tiden 3-4 kortare driftstörningar. Jag har kompisar som har Combort och de har väsentligt mycket mer fel och störningar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Jag har haft BBB i 4-5 år. Det har väl varit under den tiden 3-4 kortare driftstörningar. Jag har kompisar som har Combort och de har väsentligt mycketmer fel och störningar. Tackar, då blir det bredbandsbolaget. Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts