Lasse B Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 (edited) En fråga. Har under en längre tid haft Comhem bredband, men på grund av en massa strul och usel support har jag funderat på att byta. Har någon erfarenhet av bredbandsbolaget ?? I så fall tacksam för synpunkter. Lasse Edited February 19, 2009 by Malou Tråden flyttad till => Nätverk, internet och bredband <=
Mickilina Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Hej Lasse B! Jag bytte till BBB för ca två år sedan och har inte ångrat en stund. Mina erfarenheter är bara positiva på alla sätt. //Mickilina
plun Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Jo jag har haft BBB i 5-6 år och det funkar bra, de enstaka fel jag haft har supporten fixat galant. Ingen skillnad heller efter att Telenor köpte BBB. Byter just i dagarna så att jag även har Telefoni via Telenor/BBB.....
fogerty4evr Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Jag har haft BBB i 4-5 år. Det har väl varit under den tiden 3-4 kortare driftstörningar. Jag har kompisar som har Combort och de har väsentligt mycket mer fel och störningar.
Lasse B Posted February 19, 2009 Author Posted February 19, 2009 Jag har haft BBB i 4-5 år. Det har väl varit under den tiden 3-4 kortare driftstörningar. Jag har kompisar som har Combort och de har väsentligt mycketmer fel och störningar. Tackar, då blir det bredbandsbolaget. Lasse
Recommended Posts