Sandstone50 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Hej på er alla, Det är sol i Stockholm, underbart... Jag fick för mej att kolla en för mej ny men inte ny i sej webkamera, för att kolla om den var ok att ge bort. Tji fick jag jag fick upp : Windows 98/Windows 2000 and bewo SP 3 no possible. Alltså kört eller finns vägar ?? mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 ?? vad menar du... Vilken webkamera är det du pratar om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Det finns bra webkameror med ljud för 200 kr idag. Köp en ny. Ex. Microsoft LifeCam VX-1000 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=107232 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Köp inte en ny kamera; du säger ju det står att den inte fungerar på Windows 2000 SP3 och tidigare. Uppdatera istället ditt Windows till senaste Service Pack, eller uppgradera till Vista eller XP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Köp inte en ny kamera; du säger ju det står att den inte fungerar på Windows 2000 SP3 och tidigare. Uppdatera istället ditt Windows till senaste Service Pack, eller uppgradera till Vista eller XP. nja al6, det stog att det inte var möjligt gå äldre Windows,,, Nu är det ju så klart inte pengarna, jag har en fint fungerande kamera, men jag hade gärna gett bort den till någon utan kamera om den fungerat.... den var ju helt ny/oanvänd...., känns ju snopet.... att jag haft den liggande så länge att den under tiden blivit "förbrukad"... sånt é livet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strator Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Hej! jag fick upp : Windows 98/Windows 2000 and bewo SP 3 no possible. Fick du upp det på tillverkarens hemsida för kameran? Om inte rekommenderar jag ett besök på tillverkarens hemsida för att se om det finns uppdaterat stöd för den (inte helt omöjligt). /Tjing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts