Gå till innehåll

Windows Vista SP2 RC ute för nedladdning


boxxen

Recommended Posts

Jag hade betan på innan och MS skickade en uppdatering där avinstallerade SP2-beta, så kanske det kommer en sådan "update" också när den färdiga SP2 rullas ut över Windows update...

Ja detta är nytt. När Microsoft släpper nya byggen av SP2 så kommer du att få en "avinstallationsuppdatering" som avinstallerar den SP2 du har för att sedan erbjuda dig den nya versionen. Jag är dock inte säker på att det gäller från RC till RTM-version men det får vi utgå ifrån :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja detta är nytt. När Microsoft släpper nya byggen av SP2 så kommer du att få en "avinstallationsuppdatering" som avinstallerar den SP2 du har för att sedan erbjuda dig den nya versionen. Jag är dock inte säker på att det gäller från RC till RTM-version men det får vi utgå ifrån :)

Låter bra! Vi får hoppas bara att det funkar också på RC -> RTM också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja detta är nytt. När Microsoft släpper nya byggen av SP2 så kommer du att få en "avinstallationsuppdatering" som avinstallerar den SP2 du har för att sedan erbjuda dig den nya versionen. Jag är dock inte säker på att det gäller från RC till RTM-version men det får vi utgå ifrån :)

Helt plötsligt "klarnade" både scriptet och själva förfarandet! :D

Det var alltså därför uppdateringen gick i 3 steg med själva servicepacken som sista nedladdning! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...