Gå till innehåll

Hidden Flash Card Copier


Recommended Posts

Det dök upp ett mycket obehagligt program, som jag tycker förtjänar en varning!!

Tänk på vad ni bär omkring på era USB-minnen... känslig information kan lätt komma på villovägar! Stark kryptering av stickorna anbefalles! Jag provade programmet och kan säga att det fungerar perfekt.... utan att synas!

Simple, fast and hidden application that automatically will copy files from newly inserted flash cards to you computer.

It's configurable - It allows to specify file extensions to be copied. Also you can specify to copy everything!

http://www.tricolici.com/?op=hfc

hfc_s_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ovanstående program fick mig att sluta nonchalera det faktum att jag går omkring med känslig, oskyddad data på det usb-minne jag bär med mig nästan överallt... visserligen fastkedjad i byxorna, men ändå! Därför har jag nu provat ett riktigt lättanvändt och smidigt skyddsprogram som förser minnet med en 256-bitars krypterad "container" för det man vill skydda! Det var inte helt lätt att hitta den portabla varianten, och den mer utförliga manualen som visar dom olika sätten man kan använda programmet på, var ett helt företag att få tag på. Men här kommer länk till allt... så slipper ni leta! ;)

Läs mer och ladda ner Installer!

Ladda ner portabel version!

10-stegs "tips-manual"!

safehouseexplorer.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...