Gå till innehåll

Windows 7 bygge 7057


Typhos

Recommended Posts

Du blir nog glatt överaskad om du installerar bygge 7057

Det blev jag har installerat alla program och det går mycket fortare allting

Jag har tyckt allt går ruskigt snabbt redan i 7000 och 7048 jämfört med vad jag varit van vid från XP och Vista så att 7057 skulle vara ännu snabbare låter otroligt men hoppas du har rätt! Fast jag vill ju hemskt gärna köra 64bit bara för att, så jag får vackert vänta. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tyckt allt går ruskigt snabbt redan i 7000 och 7048 jämfört med vad jag varit van vid från XP och Vista så att 7057 skulle vara ännu snabbare låter otroligt men hoppas du har rätt! Fast jag vill ju hemskt gärna köra 64bit bara för att, så jag får vackert vänta.

Varför då? Den finns redan att ladda ner.

http://www.blogsdna.com/2684/windows-7-bui...-x64-leaked.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du blir nog glatt överaskad om du installerar bygge 7057

Det blev jag har installerat alla program och det går mycket fortare allting

Jo, jag laddade ner den och det gick snabbt att installera också. En sak som jag blev förvånad över är att när jag bad om en nyinstallation behöll den gamla bibliotek och la den gamla versionen (bygge 7048) i windows-old. Jag trodde att den skulle radera hela partitionen och formatera om den. Men den känns väldigt stabil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart återfinns ev. windows old filer?

På din systemdisk så har du ju bland annat ett bibliote(folder) som heter windows där Windows (7) ligger. Tidigare versioner av windows ligger också på systemdisken under biblioteket Windows-old (eller om det är Windows.OLD eller WINDOWS_OLD). OM du har gjort flera installationer av Windows och sparat de gamla versionerna (alltså inte formaterat om hårddisken) så läggs det till ett nytt bibliotek för varje tidigare version av Windows som du sparar. Har du två gamla så finns det också ett bibliotek med siffror efter biblioteknamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...