Gå till innehåll

Delete eller inte?


Wheninrome

Recommended Posts

Självklart inte...! Programmet har ballat ur! Något som sker med jämna mellanrum... med ALLA s.k. "uninstallers!!

Okej....lämnar registerfilerna kvar då....skulle allt balla ur ändå så finns ju systemåsterställning... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wheninrome!

Dock finns det program som efterlämnar mycket. Jag har använt jv16Power Tools version 1.4 i flera år och aldrig råkat ut för att det pajat någon dator för mig. Idag använder jag sedan något år CCleaner ohejdat och utan skrupler på 3 datorer och det har hittills funkat felfrit. Jag filstädar och städar även registret numera, som jag till en början inte vågade göra, utan då tog jag jv16 till hjälp, men nu använder jag som sagt bara CCleaner och jag känner mig väldigt trygg. Det händer förstås att jag manuellt är inne i registret och kollar, vad som blitt kvar, när jag kanske provat något program. Testar mest i VMware Workstation och på virtuella installationer annars.

Har också använt EasyCleaner av Toni Helenius tidigare, men det är nu många år sedan, men jag tror det fortfarande används och kan tankas hem.

Vet inte om det är gratis fortfarande, men jag hittade hemsidan:

http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...