Gå till innehåll

Win7 7057 beta nyckel


Snoffa

Recommended Posts

Har du inte nyckel till win7 beta? hur fick du tag på din win7 då? man fick ju nyckel då när man laddade ner den från MS!

Hur många av de som testar tror du laddar ner sin beta från microsoft?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inte nyckel till win7 beta? hur fick du tag på din win7 då? man fick ju nyckel då när man laddade ner den från MS!

Jag har fått en bränd skiva av min bror då jag inte har internet på min stationära dator hemma.

Han själv har ingen beta nyckel, så jag antar att han laddat hem från någon annan sida än ms egna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått en bränd skiva av min bror då jag inte har internet på min stationära dator hemma.

Han själv har ingen beta nyckel, så jag antar att han laddat hem från någon annan sida än ms egna.

det är bara 5st beta nycklar ute på nätet och alla kan använda dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte, eftersom jag gör det själv så tror jag och hoppas att alla andra gör det.

Varför hoppas du det? det spelar väll inte dig någon roll eller?

det är bara 5st beta nycklar ute på nätet och alla kan använda dem?

Inte för att du talade till mig, men var det där en fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som händer? Jag har inte utryckt en önska efter en nyckel eller är jag så sinnesförvirrad att jag inte förstår vad som sägs eller vad jag själv skriver!?, börjar tro att allt jag skriver översätts till någon slags random blablabla

Jag undrade bara vad Rebom menade, för det förstår jag absolut inte ett smack av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som händer? Jag har inte utryckt en önska efter en nyckel eller är jag så sinnesförvirrad att jag inte förstår vad som sägs eller vad jag själv skriver!?, börjar tro att allt jag skriver översätts till någon slags random blablabla

Jag undrade bara vad Rebom menade, för det förstår jag absolut inte ett smack av.

Får ursäkta, var inte meningen att svara enbart ditt inlägg. Lite förvirrande med alla "Svara" knappar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför hoppas du det? det spelar väl inte dig någon roll eller?

Inte för att du talade till mig, men var det där en fråga?

*Nej inte mig utan det är alltid roligt och har lite ärliga människor kvar på jorden ;)

testa och känn hur det är ;)

*nej det var inte en fråga utan blev en frågetecken bara :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Nej inte mig utan det är alltid roligt och har lite ärliga människor kvar på jorden ;)

testa och känn hur det är ;)

Jag behöver väll inte vara oärlig för att jag säger som det är eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...