Gå till innehåll

Spotify


JoWa

Recommended Posts

  • Svar 235
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Tack, men den var ju sämre..... fick plötsligt en massa skräp i spelningslistan! ;)

Hur gick det till? Vilken version hade du? Jag hade 0.3.11.43065 och har inte fått varken skräp eller annat i någon spelningslista. :unsure: Jag gjorde dock ingen installation, utan öppnade Spotify Installer.exe, och extraherade spotify.exe till programmappen. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det till? Vilken version hade du? Jag hade 0.3.11.43065 och har inte fått varken skräp eller annat i någon spelningslista. :unsure: Jag gjorde dock ingen installation, utan öppnade Spotify Installer.exe, och extraherade spotify.exe till programmappen. B)

Ahaa.... jag körde igång installer och uppdaterade.... och fick en stor klickbar reklamblaffa i spelningslistan :(

Hade v0.3.9 från början...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, men den var ju sämre..... fick plötsligt en massa skräp i spelningslistan! ;)

Eller vad menar du med i spelningslistan? :unsure: Klickbara reklamblaffor (under några sekunder) hade jag också i förra versionen, och det är ju de (+ ljudreklamen) som finansierar gratisversionen…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller vad menar du med i spelningslistan? :unsure: Klickbara reklamblaffor (under några sekunder) hade jag också i förra versionen, och det är ju de (+ ljudreklamen) som finansierar gratisversionen

Jodå... jag vet hur det finansieras, så jag skall inte klaga, men jag har inte sett någon grafisk reklam i v0.3.9.0... bara audio!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå... jag vet hur det finansieras, så jag skall inte klaga, men jag har inte sett någon grafisk reklam i v0.3.9.0... bara audio!

Aha. 0.3.11 är den första jag har använt. Om du får mindre ljudreklam är det ju en förbättring. Den grafiska reklamen gör mig inget, men ljudreklamen är klart störande. Kastar mig på volymkontrollen och drar ned till 0, så den är inte så effektiv i mitt fall. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den nya var lite långsammare i starten för mig :( Hur är det för er?

Vilken version hade du före uppdateringen?

Det snurrar någon sekund längre, får jag en känsla av, men har inte gjort direkta jämförelser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade 0.3.11.43065. Det är inga stora skillnader, den nya tar kanske 5 sek på sig att gå igång. Den gamla kom typ direkt.

Testade nu, och efter inloggningen var det ingen fördröjning alls… :) Förra starten tog dock ett par sekunder. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det till? Vilken version hade du? Jag hade 0.3.11.43065 och har inte fått varken skräp eller annat i någon spelningslista. :unsure: Jag gjorde dock ingen installation, utan öppnade Spotify Installer.exe, och extraherade spotify.exe till programmappen. B)

vilket program använde du för att öppna sedan extraherade installations filen

boxxen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan jag installerade senaste versionen så får jag varje gång jag startar Spotify upp en File Download ruta som frågar om jag vill öppna eller spara filen flashdetect.swf

Vet inte hur tusan jag ska slippa ifrån det. Har öppnat den i MPC som var default och den vägrar spela den. Har öppnat den både i Fx och IE och då kommer samma File Download ruta upp direkt igen. Har försökt öppna den med Spotify.exe men den fattar inte vad det är för sorts fil. Jag har ominstallerat både flash och shockwave och Spotify utan någon skillnad.

Om jag tar Cancel på file Download rutan så kommer jag ju åt Spotify och det verkar funka bra, men det är ju lagom irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan jag installerade senaste versionen så får jag varje gång jag startar Spotify upp en File Download ruta som frågar om jag vill öppna eller spara filen flashdetect.swf

Verkar helmysko. En nedladdningsruta i Spotify? :unsure: Testat att installera en tidigare version igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rutan kommer inte "i" Spotify utan det är som en vanlig Windows dialogruta, men den kommer ju när Spotify startat direkt efter inloggningen i samband med att spellistor m.m. kommer fram.

Vet du någonstans jag kan tanka ner någon äldre version så kan jag testa det, går inte från Spotify direkt vad jag sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...