Gå till innehåll

Alla inlägg i tråd samlat på samma sida


margrehte

Recommended Posts

Vad gör du om det är mer än 40 inlägg i en tråd? :)

Jag trodde ju att jag skulle få nån ledtråd till vad folk svarat i ämnet men tji fick jag, men lite bättre är det ju och inget säger väl att det inte framöver kan bli ledtråd till vad folk svarat i ämnet. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Malou

Hej margrehte!

Något speciellt du vill ha sagt eller rent av hjälp med eftersom du har skapat den här tråden?

//Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej margrehte!

Något speciellt du vill ha sagt eller rent av hjälp med eftersom du har skapat den här tråden?

//Malou

Blev bara glad när jag såg hur det såg ut när jag kom in här och gjorde då bara ett inlägg ( ingen tråd) för att visa min uppskattning.Sorry om jag stört er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att jag nu fattar vad Japanmannen fattade direkt: I Kontrollpanelen finns inställningen Antal inlägg att visa på varje tråds sida, där högsta antalet är 40.

Men det finns ju trådar med över 500 inlägg… :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att jag nu fattar vad Japanmannen fattade direkt: I Kontrollpanelen finns inställningen Antal inlägg att visa på varje tråds sida, där högsta antalet är 40.

Men det finns ju trådar med över 500 inlägg :rolleyes:

Nu är det jag som inte fattar nåt, jag gick in på kontrollpanelen och ställde om från standard till visa 40 inlägg nu, men menar ni på fullt allvar att ni inte märkt av någon skillnad på forumets utformning ???????? konstigt är att det försvann och var tillbaka vid ett senare tillfälle och då tänkte jag att det testades, och nej jag är inte full, nykterist/ och emot all form av kemisk påverkan på kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder, och har alltid använt standardinställningen, d.v.s. 20 inlägg per sida. Har tidigare inte engagerat mig i frågan, mer än att jag har konstaterat att det är fler inlägg per sida nu än i det gamla forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder, och har alltid använt standardinställningen, d.v.s. 20 inlägg per sida. Har tidigare inte engagerat mig i frågan, mer än att jag har konstaterat att det är fler inlägg per sida nu än i det gamla forumet.

??? jag loggade ut för att göra annat en stund, sen tillbaka så allt är som det alltid varit här och loggade då in på passagen/ spyware/ flashback och inget konstigt alls med dom. Har varit lite konstigheter/skumt här inne ibland men nu bryr jag mej inte mer utan det är som det är, nästa gång det blir konstigt/skumt här så tänker jag inte kommentera det ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...