Gå till innehåll

Windows 7 manager


torekebab

Recommended Posts

Yamicsoft har släppt Windows 7 manager som man kan använda gratis tills Windows 7 final version har släppts. Ett jätte bra program för rensning i register och annat. Ccleaner använder jag också men Windows 7 manager går längre in i registret och plockar bort fel. Körde Ccleaner först sen Windows 7 manager och den hittade 657 fel i registret.

Kan laddas ner här:

Yamicsoft Windows 7 manager

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tips men har vi inte haft det här en gång redan?

Att CCleaner inte går lika "djupt" beror kanske på att de medvetet håller sig på en "säker" nivå. Om man blint plockar bort allt som W7M föreslår kanske risken är större att något strular? Ren spekulation från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tips men har vi inte haft det här en gång redan?

Att CCleaner inte går lika "djupt" beror kanske på att de medvetet håller sig på en "säker" nivå. Om man blint plockar bort allt som W7M föreslår kanske risken är större att något strular? Ren spekulation från min sida.

Den spekulationen är tveklöst med sanningen överensstämmande! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört Windows 7 manager och tidigare Vista manager och innan dess XP manager från samma bolag och har aldrig haft några problem. Så den spekulationen är tveklöst med sanningen INTE överensstämmande!

Instämer med 100%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...