Gå till innehåll

Recommended Posts

Senaste dagarna har den där 'ballongen" som visar att den uppdaterar/har uppdaterat dykt upp hela tiden. Enda sättet att bli av med den dom närmaste timmarna är att klicka på X:et i ballongen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: Jo. Jag tolkar pratbubbletips som tips på pratbubblor, och vem behöver sådana tips? :rolleyes:

...å andra sidan behöver man knappast tips på ballonger heller (ballongtips)! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det finns ingen inställning för uppdateringsballongen, som kommer att poppa upp allt oftare. Men vad menar du med att den avbryter? :unsure:

Vill man bli av med den, kan man stänga av ballongen, eller pratbubbletips, som Microsoft kallar den, i Windows.

Hur: Inaktivera pratbubbletips i meddelandefältet i Windows XP

Jag spelar och då blir det " kommunikationsfel " i spelet eller kommer tom ruta att kontakten med nätet är bruten och då dyker Comodoballongen upp

samtidigt,

hade något liknande med F-secure (men försumbart) så beror väl på bredbandet/dator kanske, inte roligt då man kanske slagit sitt eget rekord i spelet

och nästan färdigspelat. Med Comodo så äntligen har jag fått ett bra skydd som håller mej underrättad om vad som händer ? blir det nyinstallation av

dom två andra diskarna så ryker F-secure, var så säker på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar och då blir det " kommunikationsfel " i spelet eller kommer tom ruta att kontakten med nätet är bruten och då dyker Comodoballongen upp

samtidigt,

hade något liknande med F-secure (men försumbart) så beror väl på bredbandet/dator kanske, inte roligt då man kanske slagit sitt eget rekord i spelet

och nästan färdigspelat. Med Comodo så äntligen har jag fått ett bra skydd som håller mej underrättad om vad som händer ? blir det nyinstallation av

dom två andra diskarna så ryker F-secure, var så säker på det.

Jag bockade ur rutan för Comodoballongen och sen har jag inte blivit störd en enda gång. Håller på med nyinstallation gamla datorn för virus som t.o.m stängt av F-secure manuell sökning + lyckats gömma sej i uppstarten, så allvarligt att jag inte finner mening med att försöka rensa, nu ryker F-secure till förmån för Comodo, tusen tack till er berörda ang Comodotipsen och svensk översättning i synnerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...