Guest al6 Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Eftersom Microsofts jävla cp-kontroll är tvärt om alla andra vanliga kontroller så att man måste köpa Microsfts kontroller för o spela spel rätt måste jag nu invertera min analogspak på något sätt. Hade tänkt en emulator som emulerade en virtuell spelkontroll som tar sin indata från min riktiga kontroll. Sen väljer jag den virtuella spelkontrollen i spelet så får jag allt rätt. Någon som har nån koll på ett program som kan invertera spelkontrollers analogspak eller göra något liknande det jag föreslog? Pallar inte hålla spaken bak för att springa fram i spelen! Quote
aok Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Näe, men hoppas du finner det så du kan styra upp det.. enda typen av folk jag vet som kan nått om sånna grejor e väll de som tillverkar emulerade input ports för ex emulatorer, men har ingen aning om hur de funkar. Quote
Nicklas Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Kanske lite för uppenbart för att du inte redan ska ha kollat upp det men går det inte att mappa om / invertera i spelets inställningar istället? Quote
Recommended Posts