Gå till innehåll

Så ser förpackningen ut


e-son

Recommended Posts

Ja man kan tro det är Collectors Edition med affisher och DVD med extramaterial, bloopers osv. :)

När det gäller OS som ständigt patchas hade jag verkligen föredragit att det funnits en komplett image ständigt uppdaterad med senaste patcharna enkelt tillgänglig för nerladdning istället. Hålla på med en gammal DVD och sedan flera timmar online update ovanpå det varje gång man installerar om känns bara dumt.

Annars tycker jag väl de var ganska stiliga i sin enkelhet och lätt att se skillnad på de olika versionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man kan tro det är Collectors Edition med affisher och DVD med extramaterial, bloopers osv. :)

När det gäller OS som ständigt patchas hade jag verkligen föredragit att det funnits en komplett image ständigt uppdaterad med senaste patcharna enkelt tillgänglig för nerladdning istället. Hålla på med en gammal DVD och sedan flera timmar online update ovanpå det varje gång man installerar om känns bara dumt.

Med Windows 7 blir det ännu enklare att patcha sin egna image, betydligt smidigare än med Vista! Jag kommer att gå igenom detta vid tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man kan tro det är Collectors Edition med affisher och DVD med extramaterial, bloopers osv. :)

Med dom retailpriser MS håller så ÄR det Collectors Edition... själv öppnade jag min Vistakopia enbart för att kunna läsa produktnyckeln. DVD´n är fortfarande orörd! B)

När det gäller OS som ständigt patchas hade jag verkligen föredragit att det funnits en komplett image ständigt uppdaterad med senaste patcharna enkelt tillgänglig för nerladdning istället. Hålla på med en gammal DVD och sedan flera timmar online update ovanpå det varje gång man installerar om känns bara dumt.

Precis... ett snyggt förseglat kuvert innehållandes en loginkod + produktnyckel hade varit fullt tillräckligt, och hade förmodligen renderat microsoft ett antal miljöpriser på köpet! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bloopers :lol:

Nej men det var en riktigt onödig förpackning måste jag hålla med om. I värsta fall kunde skivan kommit i ett vanligt CD-fodral?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu tycker att det är för mycket förpackning kan man väl köpa en OEM :P

När Vista kom tyckte jag att förpackningen var häftig, åtminstone tills den dök upp och jag hade den i handen. Men jag håller nog med att en enklare förpackning, men med samma tjusiga layout, hade gett samma upplevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...