Gå till innehåll

Windows 7-tillgänglighet för betatestare (Connect och svenska minibetan)


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Vet att man inte ska dubbelposta egentligen, men idag skulle det väl dyka upp instruktioner och formulär för att få hämta W7? Jag har kollat runt på hela Connect men inte hittat något än, vill inte missa den här chansen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att man inte ska dubbelposta egentligen, men idag skulle det väl dyka upp instruktioner och formulär för att få hämta W7? Jag har kollat runt på hela Connect men inte hittat något än, vill inte missa den här chansen. :)

Det kommer, klockan är bara lunchtid för Microsoft i USA ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Members of our international “Mini beta” efforts do not need to do anything yet. Starting August 6th you will be given access to downloads and over the next several weeks we will ensure all languages are posted and available to you.

Det är därför jag inte kan göra något val utan får ett felmeddelande då jag försöker gå till enkäten va? :)

Redigerad av EnRIz
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att man inte ska dubbelposta egentligen, men idag skulle det väl dyka upp instruktioner och formulär för att få hämta W7? Jag har kollat runt på hela Connect men inte hittat något än, vill inte missa den här chansen. :)

Gjorde sammaledes i går vid 18, 21 och 23 - inget napp och senast klockan 09.15 idag. Jag hittar inte ett enda litet pip. Någon som vet HUR informationen skickas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde sammaledes i går vid 18, 21 och 23 - inget napp och senast klockan 09.15 idag. Jag hittar inte ett enda litet pip. Någon som vet HUR informationen skickas?
Members of our international Mini beta efforts do not need to do anything yet. Starting August 6th you will be given access to downloads and over the next several weeks we will ensure all languages are posted and available to you.

6 augusti alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, denna väntan :D . Och så måste man bestämma vilken av 32- eller 64-bitars versionen man skall installera eftersom man uppenbarligen inte kan använda produktnyckeln till bägge.

Räkna med 7 augusti, svensk tid. :)

Du kan ladda ner både 32- och 64-bit, ifall du ändrar dig med vilken version du vill installera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...