Anders1980 Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 när kommer windows 7 upp på msdn?= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Någon gång under dagen/kvällen/natten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 när kommer windows 7 upp på msdn?= Ska enligt tidigare info komma upp i dag, 6 augusti. Det gäller PDT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Finns inte kl 18.00 Kollar nu varje timme på technet. Längtar som ett litet barn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Läste just ett PM på Connect... det läggs ut 10:00 pm pacific time... det blir inatt eller imorgon bitti för oss. OBS att detta är på MSDN/Technet. Det står inget om Connect. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 OK det står också lite längre ner i samma inlägg att det ska vara am och inte pm. Citat: yeah am not pm, sorry for that Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Läste just ett PM på Connect... det läggs ut 10:00 pm pacific time... det blir inatt eller imorgon bitti för oss. OBS att detta är på MSDN/Technet. Det betyder alltså kl. 07:00 i morgon bitti. Dags att ställa om väckarklockan då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 OM det är AM är det kl 19.00 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 OM det är AM är det kl 19.00 ? Jajamän! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 OK det står också lite längre ner i samma inlägg att det ska vara am och inte pm.Citat: yeah am not pm, sorry for that Hehe... se där... my mistake... Tack, Lasseska! Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Får be och hoppas när man loggar in efter 19.00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Windows 7 finns nu på TechNet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Windows 7 finns nu på TechNet... Starten har gått...kl.19:06. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 MSDN-AA ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 MSDN-AA ? Testa denna länk. http://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/bb608344.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Testa denna länk.http://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/bb608344.aspx Hrrm... har bara tillgång till languagepacks och "Windows Automated Installation Kit for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 (x86, x64, ia64) - DVD (Swedish)" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Hrrm... har bara tillgång till languagepacks och "Windows Automated Installation Kit for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 (x86, x64, ia64) - DVD (Swedish)" Du måste ha språk engelska för att se dom olika versionerna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Du måste ha språk engelska för att se dom olika versionerna Hrrm okej... väl inne o ser allt så är mina downloadknappar gråmarkerade.. antar att jag inte berättigad :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Hrrm okej... väl inne o ser allt så är mina downloadknappar gråmarkerade.. antar att jag inte berättigad :/ Är så på technet, har jag svenska ser jag bara det om språkpaket, tar jag engelska får jag alla windows 7 versioner, antar att det är samma på msdn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders1980 Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 När kommer det upp på msdn då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 När kommer det upp på msdn då? Finns också på MSDN sedan några minuter över 19:00. https://msdn.microsoft.com/en-us/subscripti...ds/default.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Puh... tycker det börjar bli mycket info att hålla isär nu... måste vara den underbara solen som strålat i Kristianstad hela dagen.... Betyder det att Windows 7 kommer att finnas på Connect OCH svenskt språkpaket ungefär samtidigt? Drar den smarta slutsatsen av att det tydligen finns på Technet... Ni som har erfarenhet av detta kanske kan ge lite ledtrådar? Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Betyder det att Windows 7 kommer att finnas på Connect OCH svenskt språkpaket ungefär samtidigt? Drar den smarta slutsatsen av att det tydligen finns på Technet... Ni som har erfarenhet av detta kanske kan ge lite ledtrådar? Jag har bara erfarenhet från Vista, men där kom aldrig något språkpaket utan det vara bara den engelska versionen som erbjöds till beta-testarna. Utifrån det tror jag inte att svenskt språkpaket kommer att finnas på Connect. Bara fullversioner av svenskt och/eller engelskt Windows 7. Jag har inte sett något inlägg från MS huruvida man som beta-testare har tillgång till båda språkversionerna. Med säkerhet ett av dem i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders1980 Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 jag har MSDN Academic Alliance Software Center som jag fick på DH men det har inte kommit upp något än Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swante Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 En fråga som kanske inte hör hemma just här, men prövar ändå...nån som har Technet kanske kan svara. OM man köper sig en Technet-prenumeration....hur funkar det med licenser ? Skulle jag kunna installera en Windows 7-maskin här hemma och en på jobbet för att testa med ? Eller är det bara en enda installation som gäller ? Jag vet att dom bara är för utvärdering, men hur funkar det i detalj ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts