Gå till innehåll

88 snygga bakgrundsbilder


Recommended Posts

Tidningen TechWorld har publicerat en artikel med 88 snygga bakgrundsbilder i modern tappning, som passar lika bra för Windows XP som för Windows Vista men även för Windows 7. Bilderna är högupplösta och de flesta bilderna är sköna naturbilder som är mycket stilfulla.

88 snygga bakgrundsbilder

Visa hela artikeln

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina bilder ja, men jag tycker att egna fotos är alltid dom bästa bakgrundsbilderna!

Mera känsla så, och minnen...

En bild på en älskling (sambon, katten, etc...) känns i hjärtat varje gång man ser skrivbordet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina bilder ja, men jag tycker att egna fotos är alltid dom bästa bakgrundsbilderna!

Mera känsla så, och minnen...

En bild på en älskling (sambon, katten, etc...) känns i hjärtat varje gång man ser skrivbordet...

Visst är det något visst med egnatagna bilder som har hög kvalitet och som håller att tittas på utan att man tröttnar. Jag märker det nu medan jag uppdaterar mina datorer hemma till W7 att vissa HÄFTIGA bakgrunder tröttnar man på eller ändrar man inställning till efter en tid.

Men vad hände med möjligheten att ladda ner bakgrundsbilderna hos TechWorld. Trots att jag gått tillbaka ett par gånger ser jag ingen länk till hela paketet? Är det meningen att man skall ladda ner bild för bild?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...