Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fina bilder ja, men jag tycker att egna fotos är alltid dom bästa bakgrundsbilderna!

Mera känsla så, och minnen...

En bild på en älskling (sambon, katten, etc...) känns i hjärtat varje gång man ser skrivbordet...

Posted
Fina bilder ja, men jag tycker att egna fotos är alltid dom bästa bakgrundsbilderna!

Mera känsla så, och minnen...

En bild på en älskling (sambon, katten, etc...) känns i hjärtat varje gång man ser skrivbordet...

Visst är det något visst med egnatagna bilder som har hög kvalitet och som håller att tittas på utan att man tröttnar. Jag märker det nu medan jag uppdaterar mina datorer hemma till W7 att vissa HÄFTIGA bakgrunder tröttnar man på eller ändrar man inställning till efter en tid.

Men vad hände med möjligheten att ladda ner bakgrundsbilderna hos TechWorld. Trots att jag gått tillbaka ett par gånger ser jag ingen länk till hela paketet? Är det meningen att man skall ladda ner bild för bild?

Posted
Bilderna är högupplösta

Det sägs att allt är relativt men är det inte lite missvisande att kalla bilder under 1 megapixel för högupplösta år 2009?

Posted
Ett stort tack Stenis :)

Fina bilder

Någon som vet vart man kan finna bakgrunder med w7 loggan ? i storleken 720p eller 1366x768