Gå till innehåll

AVG free BSOD


Venoms

Recommended Posts

Jag har ett problem med något...

Med något menar jag avgcsrva.exe som är en del av avg 8.5 free ed, fast jag tror inte riktigt på den delen...

Jag har flera gånger fått bsod och varje gång har jag spotify aktivt. Nu är det så att i Memory.dmp som skapas, säger att det är avgcsrva.exe som orsakar felet. Är det någon mer än jag som får bsod när spotify är aktivt?

Om det är någon, vad säger krashanalysen då?

Kan någon rekomendera ett bra antivirus till W7 rtm svensk x64... Jag har några idéer fast inte bestämt något än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett problem med något...

Med något menar jag avgcsrva.exe som är en del av avg 8.5 free ed, fast jag tror inte riktigt på den delen...

Jag har flera gånger fått bsod och varje gång har jag spotify aktivt. Nu är det så att i Memory.dmp som skapas, säger att det är avgcsrva.exe som orsakar felet. Är det någon mer än jag som får bsod när spotify är aktivt?

Om det är någon, vad säger krashanalysen då?

Kan någon rekomendera ett bra antivirus till W7 rtm svensk x64... Jag har några idéer fast inte bestämt något än.

Du kan knappast få bättre än Avira Antivir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett problem med något...

Med något menar jag avgcsrva.exe som är en del av avg 8.5 free ed, fast jag tror inte riktigt på den delen...

Jag tycker mig känna igen mig fast inte under W7 utan XP. Strul med flera olika avgbitar och toolbars. Omstarter och skit. Ingen BSOD guskelov men en chkdsk gjordes i söndags morse.

Jag vill väl egentligen inte överge AVG Free men kommer att komplettera med Security essentials när det kommer. I övrigt skall jag ta fram luftblåsaren och städa i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...