Gå till innehåll

Kontroll Av C Disken


Recommended Posts

En allmän fråga bara.

Kollade av C Disken, och bockade då i följande rutor.

Reparera Fel I Filsystemet Automatiskt.

Sök Efter Skadade Sektioner Och Försök Att Reparera Dem.

När allt var klart, tog visserligen lång tid, så kom det opp Inga problem, och Volymen Felfri.

Volymen Felfri, menas det med det att alla windows filer bla är okej på datorn.

Ställer denna fråga mest av intresse.

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diskkontrollen i Windows kontrollerar diskens yta också, rent fysiskt... inte bara filstruktur osv

Hursomhelst, har du inga problem med datorn/disken så kan du känna dig trygg. Jag har dock personligen upplevt att jag fått OK i XP och behövt byta disken efter bara någon dag. Nu är detta några år sen, men ack vad det sätter spår i själen... :P

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Diskkontrollen i Windows kontrollerar diskens yta också, rent fysiskt... inte bara filstruktur osv

Hursomhelst, har du inga problem med datorn/disken så kan du känna dig trygg. Jag har dock personligen upplevt att jag fått OK i XP och behövt byta disken efter bara någon dag. Nu är detta några år sen, men ack vad det sätter spår i själen... :P

// Mange

Det låter bra, kollade Disken via HP för 2 dagar sedan, mest tänkte jag på att filerna i Windowsprogrammet var ok, det verkar det enligt dig om jag förstått dig rätt.

LB

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör det ju inte.

Windows filerna kontroleras inte. Mot vad skulle de kontrolleras?

Ytan och filstrukturen kollas men om någon enstaka fil till Windows eller vilket annat program som helst skulle vara fel kontrolleras nog inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...