Gå till innehåll

Nya internminnen samt hjälp


T@wo

Recommended Posts

Ja, ditt fall var svårt till skillnad från hur det brukar vara. Du kanske ska kontakta Corsair och höra varför dina minnen inte går att hitta, vad du bör köpa för att det ska fungera bra ihop etc.

http://www.corsair.com/contact/product_search.aspx så finns en länk dels till deras forum och dels till ett formulär där du kan ställa frågor direkt till Corsair.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, ditt fall var svårt till skillnad från hur det brukar vara. Du kanske ska kontakta Corsair och höra varför dina minnen inte går att hitta, vad du bör köpa för att det ska fungera bra ihop etc.

http://www.corsair.com/contact/product_search.aspx så finns en länk dels till deras forum och dels till ett formulär där du kan ställa frågor direkt till Corsair.

Ok, har redan köpt 2x2GB nu och satt i dom och allt har funkat utan problem än. Ska maila dom om något problem uppstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testat ett tag nu och efter ungefär 2 timmar så började jag få problem när jag skulle starta spel för första gången, fick blåskärmar när jag körde med 8GB och det gick inte ens att vara i Windows eller starta spel. Bytte till 4GB (mina gamla) och det fungera felfritt. Har bytt tillbaka till 8GB nu men bytt plats på dom så att dom nya sitter där dom gamla satt och dom gamla där jag satte dom nya. Ska testa lite nu och hoppas på det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, nu verkar det som om det är stabilt med 8GB. =) Dom nya sitter där dom gamla satt förut och dom gamla där dom nya skulle ha suttit och det verkar som om det löst det hela eller så hade jag satt i dom för löst första gången. Tackar för all hjälp. =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...