CGD Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Jag har börjat få massor med liknande mejl. Hundra om dagen är inte ovanligt. Hur skall jag tolka det och hur kan jag få stopp på det. xxxxxxxx motsvarar min adress på hotmail. Delivery Status Notification (Failure) Från: postmaster@mail.hotmail.com Skickat: den 20 november 2009 19:11:12 Till: xxxxxxxx@hotmail.com Bifogade filer: 2 bifogade filer | Hämta alla bifogade filer (3,1 kB) ATT00001 (0,3 kB), ebay.mht (2,8 kB) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Markera det som skräppost... med tiden försvinner dom. Öppna INTE bilagorna!!! Du kan också kontakta MS och kolla det med dom, då det verkar som mailadressen är väldigt lik deras robot-adress vad gäller meddelanden som inte når fram. Namnet på bilagorna ger en ledtråd om vad det gäller... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 jag tror att det enda du kan göra är byta e-post adress/konto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 (edited) Jag fick nåt skräp idag, påstod sig komma från Spray? Har meddelat dom omgående. För ett år sedan fick jag samma, postmaster. Bara att ignorera! Edited November 22, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Håller med boxxen, blir läget för jobbigt vad gäller skräppost så byt adress. Finns inget värre än att få slösa bort tid i onödan på sånt som skickas i okynne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts