Gå till innehåll

Spyware Doctor Starter?


Recommended Posts

Såg på Google Pack att man kunde få en gratis variant av Spyware Doctor från dem, men där va även deras antivirus inbyggt.

Det jag tänkte på var om man kunde få Spyware Doctor Starter utan antivirus programet? Såg inget om det på PC Tools hemsida.

Förresten funkar Spyware Doctor med Windows 7 x64?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spyware Doctor som man laddar ner från sidan vi länkade till är ju utan antivirus. Gratisvarianten innehåller realtidsskydd men tar inte bort sådant som hittas vid en skanning. MBAM och a-squared fungerar ju tvärtom i deras gratisvarianter, dvs inget realtidsskydd men tar bort allt som hittas. Samtliga dessa tre program verkar vara bättre än Ad-Aware.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spyware Doctor som man laddar ner från sidan vi länkade till är ju utan antivirus. Gratisvarianten innehåller realtidsskydd men tar inte bort sådant som hittas vid en skanning. MBAM och a-squared fungerar ju tvärtom i deras gratisvarianter, dvs inget realtidsskydd men tar bort allt som hittas. Samtliga dessa tre program verkar vara bättre än Ad-Aware.

Ja, jag såg det sen att Spyware Doctor (Free) inte tar bort sånt som hittas vid scan.

Ad-Aware är ett av mina favorit program inom anti-spyware programmen, tänkte jag skulle kålla in Spyware Doctor bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men jag har haft ASCpro ett bra tag.Det är ett program som jag gillar.

Vad är det egentligen för skillnad på dom?

Båda är betalprogram och jag har kört spyware doctor och det hittar inget??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men jag har haft ASCpro ett bra tag.Det är ett program som jag gillar.

Vad är det egentligen för skillnad på dom?

Båda är betalprogram och jag har kört spyware doctor och det hittar inget??

Det är ju bra att din dator inte är infekterad. Men det säger ju inget om vilket program som skulle vara bäst på att ta bort t ex Malware Defense om du skulle drabbas av det.

Advanced SystemCare PRO är väl inte framför allt tänkt som ett anti-malware program, till det så tog ju IObit fram Security 360 Pro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju bra att din dator inte är infekterad. Men det säger ju inget om vilket program som skulle vara bäst på att ta bort t ex Malware Defense om du skulle drabbas av det.

Advanced SystemCare PRO är väl inte framför allt tänkt som ett anti-malware program, till det så tog ju IObit fram Security 360 Pro.

Det har jag installerat (pro-versionen)men har tagit bort det.Kan inte komma in på deras server och uppdatera.

Och dom hänvisar mig bara till forumet.Skaffar det aldrig mer.Bättre med Malevare A.M.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...