matsberg Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Hej. Mapparna i "Favoriter" i utforskaren har försvunnit och finns endast i det högra fältet. Hur får jag tillbaka dom under "Favoriter" i det vänstra fältet? /Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 (edited) Har du provat att högerklicka i navigeringsfönstret (vänstra vyn)? Både på och vid sidan av ikonerna! Edited January 4, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsberg Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Ja, jag har gått igenom allt, men inget hjälper. Det närmaste borde vara "återställ favoritlänkar" men det funkar ej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 (edited) Får du något felmddelande typ "Windows explorer har slutat fungera..."? I kontrollpanelen, gå till Utseende och anpassning -> Mappalternativ -> klicka på Återställ till Standard... Edited January 4, 2010 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsberg Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Nej, inget felmeddelande, det ju dock att öppna t.ex hämtade filer från högersidan, men det är bättre när jag hade dom på vänstersidan när jag ville flytta filer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts