e-son Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Hade just ett återkommande problem med trådlösa musar... den laggade som en drängfull engelsman på Kanarieholmarna! Första tanken var "keylogger"... det är nämligen ungefär samma symptom. Efter ett antal skanningar med div. apps, kom jag på den självklara lösningen (den man brukar komma på sist)... byt batteri i musen! Problem solved! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 He he Anmält! e-son det är inte lätt att vara för påläst ibland Ofta man drar fel slutsats bara för att man tänker att det är något allvarligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 e-son det är inte lätt att vara för påläst ibland Ofta man drar fel slutsats bara för att man tänker att det är något allvarligt Helt riktigt... har man väl etablerat "nerverna på utsidan", så gäller det att hålla ett rejält "skamgrepp" på sig själv i fortsättningen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 He he Anmält! e-son det är inte lätt att vara för påläst ibland Ofta man drar fel slutsats bara för att man tänker att det är något allvarligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCfreak Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Ett fenomen jag aldrig upplev personligen MEN jag har hört lösa rykten om att det kan uppstå....när batteriet är på upphällningen..haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Ett fenomen jag aldrig upplev personligen MEN jag har hört lösa rykten om att det kan uppstå....när batteriet är på upphällningen..haha Aha! När batt är slut, måste rapportera? Eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Nu har jag troligen satt något sorts rekord i antal inlägg på en dag (33 med detta), så nu säger jag go´natt... ses i mörrn, eller när det nu kan bli! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 (edited) Nu har jag troligen satt något sorts rekord i antal inlägg på en dag (33 med detta), så nu säger jag go´natt... ses i mörrn, eller när det nu kan bli! Väntar MIG 50 inlägg! Då blir det rekord...... T R Ö T T? Va vaken 1 stund tll. DU KAN & Ä KUL! Edited January 16, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Jag redigerat bort inlägg... Även om vi kan ha roligt i trådar så får vi skilja på Cafétrådar och "vanliga" trådar. Trådar som läggs in ska kunna fungera som referenser till framtida problem och dess lösningar. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts