Gå till innehåll

Muslagg


e-son

Recommended Posts

Hade just ett återkommande problem med trådlösa musar... den laggade som en drängfull engelsman på Kanarieholmarna!

Första tanken var "keylogger"... det är nämligen ungefär samma symptom. Efter ett antal skanningar med div. apps, kom jag på den självklara lösningen (den man brukar komma på sist)... byt batteri i musen! Problem solved! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e-son det är inte lätt att vara för påläst ibland :)

Ofta man drar fel slutsats bara för att man tänker att det är något allvarligt :)

Helt riktigt... har man väl etablerat "nerverna på utsidan", så gäller det att hålla ett rejält "skamgrepp" på sig själv i fortsättningen! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett fenomen jag aldrig upplev personligen MEN jag har hört lösa rykten om att det kan uppstå....när batteriet är på upphällningen..haha :)

Aha! När batt är slut, måste rapportera? Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag troligen satt något sorts rekord i antal inlägg på en dag (33 med detta), så nu säger jag go´natt... ses i mörrn, eller när det nu kan bli!

Väntar MIG 50 inlägg! Då blir det rekord...... T R Ö T T? Va vaken 1 stund tll. DU KAN & Ä KUL!

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag redigerat bort inlägg...

Även om vi kan ha roligt i trådar så får vi skilja på Cafétrådar och "vanliga" trådar. Trådar som läggs in ska kunna fungera som referenser till framtida problem och dess lösningar.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...