e-son Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Som rubriken säger... Gratis - EASEUS Partition Master Professional 4.1.1 ...gäller till 2010-02-01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Flyttad till lämpligare forumkategori // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 (edited) Som rubriken säger... Gratis - EASEUS Partition Master Professional 4.1.1 ...gäller till 2010-02-01 Helt riktigt e-son. Jag har själv använt en tidigare version av EASUS Partion som var gratis. När jag rekommenderade programmet så passade jag på att se om det fanns en uppgradering, och det fanns ju ver 4.1.1. Observerade inte i hastigeheten att den nya versionen bara var gratis till 2010-02-01. Det finns också en gratisvariant för Home Users som inte är tidslimiterad.: http://www.partition-tool.com/personal.htm /candela Edited January 25, 2010 by candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Flyttad till lämpligare forumkategori // Manneman Tyckte inte den skulle vara i Programtips... eftersom det är tidsbegränsat, och jag egentligen bara tipsar om erbjudandet utan att för den sakens skull rekommendera programmet. Det finns betydligt bättre grejer enligt mitt förmenande... men jag vet att många gillar det här! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 (edited) Det finns också en gratisvariant för Home Users som inte är tidslimiterad.: http://www.partition-tool.com/personal.htm /candela Det är en något begränsad version... till skillnad från den proversion erbjudandet gäller! Edited January 25, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Märkligt att Home Edition inte finns för x64-system. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Giveaway - EASEUS Partition Master Professional Edition 5.0.1 (MajorGeeks.com) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 (edited) Giveaway - EASEUS Partition Master Professional Edition 5.0.1 (MajorGeeks.com) Grattis JoWa! Där är ju programmet för x64 system. Har passat på att byta till det nya programmet. Undrar hur bra det fungerar på tex återställning av förlorade filer och bootbar CD/DVD? För partitionering fungerade Home-versionen bra och förmodar att denna inte är sämre. /candela Edit Bootbar DVD/CD-R;RW går bara i betalversionen. Edited February 9, 2010 by candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Japp, alla partitioneringssugna x64-användare kan vi gratulera. Jag har en gång partitionerat med Home Edition, men övriga funktioner vet jag inget om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts