polk Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Hej Jag har ju bytt ff ikonen och pinnat den i a.fältet men när jag klickar den på den så kommer orginalikonen upp bredvid dom andra ikonerna och är "markerad". Alla andra ikoner funkar som dom ska men inte ff, varför?? Går det att fixa? polk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Flyttat tråden till rätt kategori // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 aha...jag=klantskalle hehe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirvasher Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 FF = Firefox? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 FF = föräldrafritt Fx = Firefox Funkade det som det ska innan du bytte ikon? Hos mig funkar det nämligen bra med vanliga ikonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted January 26, 2010 Author Share Posted January 26, 2010 ja Fx menar jag... Nej tyvärr så funkar det inte med org.ikonen heller... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Jag letade bara upp Firefox i Alla program på startmenyn och högerklickade och valde att "pinna" den till aktivitetsfältet. Gjorde du på något annat sätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted January 26, 2010 Author Share Posted January 26, 2010 Se på fan..nu funka det...nu ska jag få det attt funka genom sandboxen oxå. tack för hjälpen Jag letade bara upp Firefox i Alla program på startmenyn och högerklickade och valde att "pinna" den till aktivitetsfältet. Gjorde du på något annat sätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Ett känt problem, efter en uppdatering eller liknande får du göra om hela processen igen. Det är precis som om FF vill reparera/återställa hela tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted January 26, 2010 Author Share Posted January 26, 2010 hmm det funkar inte när man kör genom sandboxen...har försökt på flera olika sätt men icke. nån som har nån ide?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts