kudden Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Ville bara skriva att vi dricker en jättegod whisky nu. Glen Grant malt. Supergod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Ville bara skriva att vi dricker en jättegod whisky nu. Glen Grant malt. Supergod SKÅL! essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Jag kan ju tänka mig trevligare ställen att avnjuta en god whisky än framför datorn men skål på dig! er... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Salut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Skål, och njut ordentligt... Själv tog jag en Tyreconnel... single malt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted March 6, 2010 Author Share Posted March 6, 2010 (edited) Skål, och njut ordentligt... Själv tog jag en Tyreconnel... single malt Den har jag aldrig testat. Den skall provas nån gång. Undrar förresten hur det smakade på 1500-talet. Whisky tillverkades ju även då.Det måste ju ha smakat rävgift. Nicklas:Skulle bara stänga av datorn då jag såg den stod på. Då skrev jag ett inlägg och sen fimpade den Edited March 6, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts